عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 135
نویسنده : Ehsan Rostami



:: برچسب‌ها: 22 بهمن ,
تاریخ :
بازدید : 147
نویسنده : Ehsan Rostami

بازی رایانه ای ایرانی "قهرمان ما" با پشتیبانی از سیستم عاملهای اندروید و iOS ساخته شد.

رضه بازی ایرانی "قهرمانِ ما" که مدتی است توسط استودیوی بازی‌سازی آنو (Anu) ساخته می‌شود در فصل تابستان برنامه‌ریزی شده و علاوه بر رایانه‌های شخصی برای تبلت‌هایی که از سیستم عامل اندروید و iOS برخوردارند هم قابل استفاده خواهد بود.

 

این بازی در سبک ادونچر - ماجراجویی- اشاره و کلیک است و با سبک هنری خاصی ساخته شده که در مورد اتفاقات عجیبی است که در شهر افتاده و موجودات زنده را تبدیل به موجودات پلیدی کرده است.

 

قهرمان بازی که جکی نام دارد یک لوله‌بازکن ساده با خصوصیات اخلاقی خاص است و سعی دارد منشا این اتفاقات عجیب را پیدا کرده و آن را نابود کند. جکی برای رسیدن به این هدف باید معماهای مختلف را حل کرده و همچنین هر از گاهی دست به مبارزات اکشن بزند که در نوع خود برای یک بازی ادونچر قابل توجه است. چندین شخصیت اصلی دیگر هم برای بازی طراحی شده که به پیشرفت روند داستان کمک می‌کنند.



:: برچسب‌ها: بازی ,
تاریخ :
بازدید : 144
نویسنده : Ehsan Rostami

نوکیا از جمله شرکت‌هایی است که تاریخی پرفراز و نشیب را پشت سرگذاشته است. این شرکت برای سال‌های متمادی پیشتاز بازار گوشی‌های همراه و ارتباطات همراه بوده است اما با افزایش تولیدات شرکت‌های دیگر در زمینه گوشی‌های هوشمند، نتوانست جایگاه خود را حفظ کند. تلاش نوکیا برای بازگشت به واسطه سیستم عامل‌های مختلف هم نتیجه‌بخش نبود تا اینکه نوکیا بالاخره تصمیم گرفت ویندوزفون را برای ادامه راه و بازگشت به مکان قبلی انتخاب کند.

اما این همه تاریخچه این شرکت نیست. باهم به مرور حقایقی جالب از این شرکت فنلاندی خواهیم پرداخت که خواندنشان خالی از لطف نخواهدبود:

  • - نام لومیا از شکل جمع کلمه Lumi که در زبان فنلاندی به معنی برف است مشتق شده است. جالب است بدانید این کلمه در زبان روسی اصلا معنای خوبی ندارد!
  • - نوکیا قدیمی‌ترین شرکت در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این شرکت درسال ۱۸۶۵ تاسیس شد و کارش را به عنوان کارخانه کاغذسازی در نزدیکی شهر نوکیا در فنلاند آغاز کرد و درنیمه دوم قرن ۱۹ کارخود را با تولید لاستیک ادامه داد. در دهه اول سال ۱۹۰۰، این شرکت تولید تلگراف و کابل‌های تلفن را آغاز کرد.
  • - نوکیا در طول سال‌های مختلف، گستره عجیب و غریب از محصولات تولیدی داشته است. تعدادی از این محصولات شامل لاستیک‌های مخصوص برف، چکمه‌های لاستیکی، ماسک گاز، تلویزیون، شمارنده، رایانه و لپ‌تاپ، سخت افزارهای شبکه و حتی نیروگاه‌های برق- آبی است.
  • - نوکیا اولین شبکه گوشی‌های همراه را در فنلاند توسعه داد و فنلاند را به عنوان اولین کشور دنیا که برای شهروندان پوشش کامل شبکه را ایجاد کرده به دنیا شناساند. این فرایند از سال ۱۹۷۱ آغاز شد و تا سال ۱۹۷۸، فنلاند توانست به پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه دست یابد. تصور کنید که درسال ۱۹۷۸ می‌توانستید تلفن‌های خودرویی را در هرکجای این کشور بدون مشکل استفاده کنید.
  • نوکیا در زمینه‌های مختلفی جز مبدعین تکنولوژی‌های مختلف بوده و به توسعه ساختارهای ارتباطی بسیاری از نواحی دنیا کمک کرده است. اگر شما هم حقایقی درباره نوکیا می‌دانید درقسمت نظرات بیان کنید.



:: برچسب‌ها: نوکیا ,
تاریخ :
بازدید : 122
نویسنده : Ehsan Rostami

موزیلا تصمیم دارد تا در ۲۵ فوریه سیستم عامل خود با نام فایر فاکس را رسماً وارد بازار کند.

 

این اولین سیستم عامل مبتنی بر تلفن همراه می باشد که توسط موزیلا ساخته شده و در تلفن های همراه نصب شده است.

شرکت سازنده قصد دارد این رونمایی را در جریان نمایشگاه موبایل ۲۰۱۳ انجام دهد و ویژگی های این محصول خود را اعلام کند

سیستم عامل فایر فاکس سورس باز می باشد و پیش بینی شده تا به علت هم نام بودن با مرورگر این شرکت مورد استقبال علاقه مندان قرار گیرد.

 



:: برچسب‌ها: فایر فاکس ,
تاریخ :
بازدید : 135
نویسنده : Ehsan Rostami

ایکل لارابل، که یک گیک دنیای متن‌باز محسوب می‌شود، می‌گوید، اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال آماده شدن جهت تولید نسخه بومی (Native) آفیس برای سیستم‌عامل لینوکس است. علی‌الخصوص حالا که لینوکس در حال تبدیل شدن به بازیگری مطرح در دنیای سیستم‌عامل‌ها است، مایکروسافت به صورت جدی‌تری این مسأله را دنبال می‌کند.

 

این اطلاعات از طریق یک منبع ناشناس و در گردهمایی اروپایی توسعه‌دهندگان متن‌باز آزاد (FOSDEM) و در بروکسل به دست لارابل رسیده است. این منبع، به طور ضمنی اعلام کرده که نسخه اولیه این محصول، احتمالاً در سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد.

پیش‌بینی‌های لارابل در این‌گونه موارد، معمولاً درست است. با این وجود، صرف‌نظر از اینکه آفیس لینوکس تولید خواهد شد یا خیر، فکر کردن به این مسأله که مایکروسافت در حال قدرتمندتر کردن یکی از رقیبان خود است، یک شگفتی محسوب می‌شود.

وقتی یکی از کاربران توییتر در صفحه لارابل به همین مسأله اشاره کرد، لارابل اعلام کرد که تعجب نمی‌کند اگر همه با شک و تردید به این مسأله نگاه کنند اما از آن‌ها خواست که کمی صبر کنند تا خودشان شاهد این مسأله باشند. لارابل توضیح می‌دهد که مایکروسافت در گذشته نیز از پروژه‌های لینوکسی حمایت کرده است. برای مثال شایعاتی که در مورد نسخه اندرویدی آفیس مطرح شده بود و حالا به نظر می‌رسد، تولید این نسخه در مراحل پایانی خود به سر می‌برد.

با همه این‌ها، هنوز نمی‌توان مطمئن بود. به نظر می‌رسد برای متقاعد شدن، همچنان چند قرار ملاقات مخفیانه با منابع ناشناس لازم است



:: برچسب‌ها: مایکروسافت ,
تاریخ :
بازدید : 154
نویسنده : Ehsan Rostami

فروش بخش تلویزیون، بازی و دوربین‌های دیجیتال سونی با کاهش روبرو بوده‌ است، اما بخش موبایل سونی توانسته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. درآمد بخش موبایل سونی نسبت به سال گذشته 94 درصد افزایش یافته و به رقم 3.6 میلیارد دلار رسیده است.

فروش کنسول‌های بازی PSP و PS Vita از 10 میلیون دستگاه در سال گذشته به 7 میلیون در سال جاری کاهش یافته است و احتمالا یکی از دلایل آن نزدیک شدن به تاریخ عرضه نسل بعدی پلی استیشن باشد.

فروش بخش تلویزیون، بازی و دوربین دیجیتال کاهش یافته است.

سونی نسبت به سال گذشته وضعیف بسیار بهتری را تجربه نموده و توانسته میزان ضرر و زیان شرکت را کاهش دهد و این بدین معناست که غول ژاپنی در مسیر نسبتا درستی قرار گرفته است.

سونی در سه ماهه آخر سال 2012 توانسته 46.4 میلیارد ین معادل 534 میلیون دلار سود ناخالص داشته باشد که نسبت به 97.1 میلیارد ین ضرر سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. سونی در این فاصله زمانی 10.8 میلیارد ین معادل 115 میلیون دلار ضرر خالص داده است. درآمد سونی در سه ماهه آخر سال 2012 نسبت به همین فاصله زمانی در سال 2011 نزدیک به 6.97 درصد رشد داشته و به 22.391 میلیارد دلار رسیده است.



:: برچسب‌ها: سونی ,

به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه سایت زیبایی داشته باشیم


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Boy @ Girl و آدرس ehsanerk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 10121
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:

کد متحرک کردن عنوان وب

تعبیر خواب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

تبلیغات پیامکی

RSS

Powered By
loxblog.Com