عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 165
نویسنده : Ehsan Rostami

 این ابزار جدید برای پیدا کردن محتویات خاصی که در جستجو تعیین شده، از قابلیت پرس‌وجوی دقیق استفاده می‌کند که متفاوت از جستجو در وب است که هنگام جستجو، به عنوان جواب، پاسخی عمومی برای یک سوال عمومی پیدا می‌کند.

زاکربرگ در کنفرانس خبری شب گذشته خود اعلام کرد: “جستجو در وب و این سیستم جستجو کاملا متفاوت هستند.” گراف سرچ برای فراهم کردن جواب‌هایی معقول، از فیلترهای خاصی که تاحدودی مشابه سیستم تگ‌گذاری پیشرفته است استفاده می‌کند که نتیجتاً باعث می‌شود، مواردی مانند رابطه‌ها، علاقه‌ها و مکان‌ها طبقه‌بندی شوند. جستجوهای معمولی هم از طریق شریک جدید فیس‌بوک یعنی Bing انجام می‌شود.

فیس‌بوک بر سرمایه عظیمی که به واسطه مجموعه‌ای از ارتباطات اجتماعی در اختیار دارد متکی بوده و از این اطلاعات استفاده کرده تا جوابی صحیح به پاسخ کاربران بدهد. این نتایج بر اساس مواردی که کاربر بیشتر با آن سروکار دارد ارائه می‌شوند و براساس دوستان صمیمی و کل رابطه‌های موجود در حساب کاربری شخص، دسته‌بندی می‌شود.

ایده پشت این موتورجستجو، آن است که کاربران اطلاعاتی که بیشتر مورد علاقه آنان است و به آنان مربوط هست را دریافت کنند. فیس‌بوک پیشنهاد می‌کند عباراتی مانند ” دوستانی که فیلم‌های جنگ ستارگان یا هری پاتر را دوست دارند ” را برای برنامه‌ریزی دیدن دورهمی یک فیلم با دوستان یا پیداکردن کسی که باهم در یک مهمانی این فیلم‌ها را دیده‌اید به کار ببرید. در حالی که اکثر جستجوها برای پیداکردن افرادی که در حال حاضر آنها را می‌شناسید به کارمی‌روند.

فیس‌بوک امیدوار است با توسعه این موتورجستجو و مجهز شدن به قابلیتی که یک قسمت جستجو مرتبط با سوال را باز می‌کند، به کاربران امکان پیداکردن علاقمندی‌های جدید را بدهد.

وقتی که سرچ گراف با سایت‌های مرتبط با ویدئو نظیر Netflix ترکیب شود کاربردی‌ترخواهدشد، مخصوصا اینکه اخیرا به اشتراک‌گذاری گذشته افراد در فیس‌بوک با تنظیمات جدید حریم امنیتی کاربران، قانونمندتر شده است.

فیس‌بوک تاحدی هم نگاهی به سایت‌هایی مانند Yelp دارد که به موتور جستجویی برای جستجوی مکان‌های جدید مجهز است. بعضی از این فیلترها به کاربر اجازه می‌دهد به دنبال جستجوهای خاص‌تری نظیر ” دندانپزشکانی که دراصفهان هستند” باشند و نتایجی که مورد علاقه دوستانشان بوده را به همراه آدرس و شماره تلفن آن دندانپزشک پیدا کنند.

درواقع این روش ادغامی از دیدگاه‌های اجتماعی است که به کاربر اجازه می‌دهد نتایجی براساس دیدگاه دوستان یا افرادی که می‌شناسند پیدا کنند نه پاسخ‌هایی از طرف افراد غریبه. البته جستجوهای کلی‌تر، مانند ” رستوران‌های اصفهان که مورد علاقه توریست‌های بسیاری است ” توسط زیرمجموعه ای از کاربران فیس‌بوک پاسخ داده خواهد شد.

گراف سرچ آرام آرام عرضه خواهد شد و امروز فقط برای تعداد محدودی از کاربران انگلیسی زبان به طور آزمایشی راه اندازی شد.

با استفاده از این لینک، می‌توانید برای قرارگرفتن در لیست انتظار دریافت این سرویس، ثبت نام کنید. فعلا این برنامه فقط از طریق وب قابل دسترسی است و شامل زیرمجموعه محدودی از فعالیت‌ها می‌شود و هنوز قابلیتهای  Open Graph (مانند اطلاعات مربوط به آهنگ‌هایی که کاربران گوش می‌دهند) یا پست‌های موجود فعال نشده‌اند اما در ماه آینده برای زبان‌های بیشتر و دسترسی از طریق گوشی‌های همراه عرضه خواهد شد.

فیس‌بوک مسائل امنیتی و مربوط به حریم شخصی افراد را هم در نظر گرفته و تایکد کرده است که ” شما تنها می‌توانید از طریق این موتور جستجو به اطلاعاتی دسترسی داشته باشید که به طورعادی هم مانعی برای دیدن آنها درفیس‌بوک وجود ندارد.”



:: برچسب‌ها: فیس‌بوک ,
تاریخ :
بازدید : 160
نویسنده : Ehsan Rostami


رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:‌ تنها در آذر ماه گذشته حدود 72 شکایت لپ‌تاپ دزدی توسط آگاهی به این اتحادیه ارجاع شده است.
"سیدمهدی میرمهدی" در خصوص نحوه پیگیری و رسیدگی به این شکایات گفت: تمامی مشخصات،‌شماره سریال لپ‌تاپ‌های دزدی شده به اتحادیه فناوران رایانه تهران اعلام می شود،بر این اساس سریال لپ تاپ‌های دزدی در سایت اتحادیه قرار گرفته می‌شود و فروشندگان می‌توانند در هنگام خرید کالاهای دست دوم برای چک کردن سرقتی بودن یا نبودن لپ تاپ به سایت این اتحادیه مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: در صورت خریداری لپ‌تاپ‌های دزدی توسط فروشندگان این اشخاص به عنوان مالخر شناسایی می‌شوند و با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی با در تشریح نحوه دزدی لپ تاپ‌های صورت گرفته افزود: بیشترین لپ تاپ‌های دزدی شده از درون ماشین‌ها صورت گرفته به طوری که سارق با دیدن کیف لپ تاپ اقدام به بازکردن ماشین و سرقت آن می‌کند.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به پیگیری شکایت‌های صورت گرفته در مورد لپ تاپ های دزدی گفت: بر اساس شکایت فرد شاکی به کلانتری و ایجاد پرونده و ارسال آن به اداره آگهی ، شماره سریال لپ تاپ دزدیده شده ردیابی می شود.
سایت اتحادیه فناوران رایانه تهران در آدرس اینترنتی http://www.itunion.ir واقع شده است.



:: برچسب‌ها: لپ‌تاپ‌ ,
تاریخ :
بازدید : 158
نویسنده : Ehsan Rostami

 یافته های موسسه تحقیقاتی Pyramid Research نشان می دهد که روند رشد فناوری های همراه با سرعت بالایی ادامه دارد و ضریب نفوذ تلفن همراه در جهان در دسامبر سال ۲۰۱۳ از مرز ۱۰۰ درصد خواهد گذشت.

بخش عمده این رشد مربوط به کشورهای در حال توسعه است. در ۱۰ سال آینده آفریقا و خاورمیانه از نظر رشد نفوذ تلفن همراه بهترین وضعیت را خواهند داشت و آسیا، آمریکای لاتین و اروپای شرقی و مرکزی هم در رتبه های بعدی هستند.

درآمد حاصل از ارائه خدمات همراه در کشورهای در حال توسعه در سال ۲۰۱۳ از مرز ۷۲۰ میلیارد دلار خواهد گذشت.

همچنین تا سال ۲۰۲۲ منطقه خاورمیانه و آفریقا میزبان عده زیادی از مشترکان تلفن همراه خواهد بود که تعداد آنها از تعداد کل مشترکان همراه در کشورهای توسعه یافته بیشتر است. از جمله اپراتورهایی که در خاورمیانه و آفریقا از این وضعیت درآمدهای سرشاری را به جیب می زنند، می توان به اپراتورهای ام تی ان و اتصالات و همین طور وودافون و فرنس تله کام اشاره کرد.

در سال ۲۰۱۳ استفاده از فناوری نسل چهارم تلفن همراه موسوم به LTE نیز اوج می گیرد و ترکیب امکانات آن با شبکه های وای – فای دسترسی به خدمات دیتا، ویدیو و صوت با سرعت بسیار بالا را تسهیل می کند.



:: برچسب‌ها: تلفن همراه ,
تاریخ :
بازدید : 145
نویسنده : Ehsan Rostami

 دانشمندان کره ای در مقاله ای اعلام کردند اولین باطری lithium-ion جهان را ساخته اند. بدین سان راه برای توسعه موبایلهای انعطاف پذیر و خمیده در جان با ساخت این باطری هموار شد. به نوشته یونهاپ دانشمندان موسسه Ulsan همراه ۹ موسسه های تک خارجی روی این پروژه کار کرده اند. باطری ساخته شده از مواد نانو بوده که روی سطوح الکترولیت پلیمری شبه مایع (fluid like) کار می کند.

به گفته مسوول پروژه الکترولیت های مایع موجود به دلیل مشکل ایمنی و ذوب شدن در دمای بالا خطرناک هستند و این در حالی است که باطری های جدید انعطاف پذیر از مواد سخت و بدون مایع ساخته شده اند و به همین خاطر میزان مقاومت و پایداری آنها نسبت به باطری های موجود بیشتر خواهد بود.

این فناوری راهگشای ساخت موبایل های انعطاف پذیری شبیه آنچه سامسونگ هفته گذشته در نمایشگاه لاس وگاس CES2013 نمایش داد، خواهد بود. برایان برکلی قائم مقام بخش نمایشگرها در سامسونگ در سن خوزه کالیفرنیا گفت او.ال.ای.دی های عرضه شده در نمایشگاه این فرصت را در اختیار سازندگان موبایل قرار می دهد تا برای سوئیچ از فناوری های موجود به موبایلهای انعطاف پذیر جدی تر گام بردارند.



:: برچسب‌ها: باطری ,
تاریخ :
بازدید : 145
نویسنده : Ehsan Rostami

  وبسایت‌های رسمی کره شمالی یک نکته جالب توجه دارند. برنامه‌ای هست که باید در کُد هر صفحه گذاشته شود. 

کارکرد این برنامه ساده ولی بسیار مهم است. هرگاه نام کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، آورده شود، به طور اتوماتیک با اندازه‌ای بزرگ‌تر از بقیه نوشته نمایش داده می‌شود؛ نه خیلی بزرگ‌تر، فقط در حدی که بیشتر به چشم بیاید. 

این تنها یکی از جنبه‌های "اینترنت" در این کشور مرموز است.

در کشوری که شهروندان عمداً از هرگونه اطلاعات به غیر از تبلیغات حکومتی محروم نگاه داشته می‌شوند، اینترنت هم محدود به نیازهای حکومت است. 

با این حال بسیاری معتقدند که این تسلط در حال ضعیف‌تر شدن است.

اسکات توماس بروس، کارشناس مسائل کره شمالی که مقالات بسیاری درباره این کشور نوشته است، می‌گوید: "دولت دیگر نمی‌تواند مثل گذشته، هم ارتباطات این کشور را رصد کند. این پیشرفت بزرگی است." 

در پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، تنها یک کافی نت وجود دارد. کسانی که وارد اینجا می‌شوند، خواهند دید که کامپیوترها به جای ویندوز با "ستاره سرخ" کار می‌کنند: سیستم عامل مخصوص کره شمالی که بنا بر گزارش‌ها به سفارش رهبر فقید این کشور، کیم جونگ ایل، ساخته شده است. 

یک فایل که از ابتدا بر روی سیستم عامل نصب شده است، اهمیت هماهنگی سیستم عامل با‌ ارزش‌های این کشور را توضیح می‌دهد.

تقویم کامپیوترها به جای سال ۲۰۱۲، سال ۱۰۱ را نشان می‌دهد: تعداد سال‌هایی که از تولد کیم ایل سونگ (رهبر اسبق این کشور که نظریات سیاسی‌اش نقش تعیین کننده در سیاستگذاری‌ها دارد) گذشته است. 

شهروندان عادی به "اینترنت" دسترسی ندارند. این امتیاز ویژه در انحصار تعداد اندکی از افراد که به "خواص" شناخته می‌شوند و تعدادی از دانشگاهیان و دانشمندان قرار دارد. 

چیزی که در اینجا به عنوان اینترنت عرضه می‌شود به‌قدری باریک و کم عمق است که بیشتر شبیه به اینترانت (شبکه داخلی) یک شرکت پر زرق و برق است تا شبکه بین‌المللی گسترده ای که در دیگر کشورها سراغ داریم. 

بروس می‌گوید: "سیستمی به راه انداخته اند که همیشه بتوانند آن را کنترل کنند و در صورت نیاز از کار بیندازند. 

"این سیستم "کوانگ میونگ" نام دارد و توسط تنها ارائه دهنده خدمات اینترنتی این کشور، که در دست دولت است، اداره می‌شود.

به گفته بروس، این سیستم بیشتر متشکل است از "تالارهای گفتگو، امکانات چت و رسانه‌های دولتی". تعجب ندارد که در اینجا خبری از توییتر نیست.

سیستم عامل ستاره سرخ دارای نسخه‌ای اقتباسی از مرورگر فایرفاکس است که "نائنارا" نام دارد: نامی مشترک با پورتال رسمی این کشور که نسخه‌ای به زبان انگلیسی هم دارد.بیشتر وبسایت‌ها شامل سرویس‌های خبری، مثل صدای کره و ارگان رسمی حکومت، "رودونگ سین مون"، هستند. 

خبرنگاران بدون مرز (سازمانی که بر آزادی مطبوعات در جهان نظارت می‌کند) می‌گوید برخی روزنامه‌نگارهای کره شمالی، صرفاً به خاطر یک غلط دیکته‌ای در مقالاتشان، به اردوگاه های "انقلابی شدن" فرستاده شده‌اند. 

گذشته از اینترانت کوانگ میونگ، برخی از افراد در کره شمالی، به اینترنت فیلتر نشده دسترسی دارند. هرچند به نظر می‌رسد که تعداد آنها از چندین خانواده که مستقیماً با کیم جونگ اون در ارتباطند، بیشتر نباشد. 

پای موبایل که در میان باشد، این پشه بند سوراخ‌های زیادی دارد. 

در حالی که در کره شمالی یک شبکه موبایل رسمی وجود دارد، که خدمات اینترنت و مکالمات بین‌المللی ارائه نمی‌کند، دسترسی مردم به گوشی‌های موبایل چینی، که از مرز قاچاق شده‌اند، رو به افزایش است. 

شبکه موبایل کره شمالی سرعت 3G را ارائه می‌دهد، ولی بدون دسترسی به اینترنت این گوشی‌ها معمولاً تا فاصله ۱۰ کیلومتر از مرز دو کشور کار می‌کند؛ البته با مخاطرات بسیار. 

نت کرتچون، یکی از مؤلفین گزارش مهمی در مورد تغییرات فضای رسانه‌ای در کره شمالی، می‌گوید: "بیست سال پیش فکرش را هم نمی‌شد کرد که مردم حاضر باشند تا این حد خطر کنند." 

برای این گزارش که "گشایش کم سر و صدا" نام دارد، با ۴۲۰ نفر که از این کشور فرار کرده‌اند مصاحبه شده است. 

در میان صحبت‌های این افراد نمونه‌هایی از زحمتی که این افراد، برای استفاده از این گوشی‌های غیرقانونی، متحمل می‌شوند را می‌توان دید. 

یکی از مصاحبه شوندگان، مردی ۲۸ ساله است که در ماه نوامبر ۲۰۱۰ این کشور را ترک کرده است، او می‌گوید "برای اطمینان از اینکه فرکانس گوشی ام ردیابی نمی‌شود، ظرفشویی را پر از آب می‌کردم و در یک پلو پز را، هنگام صحبت کردن با تلفن، روی سرم می گذاشتم. 

نمی‌دانم فایده داشت یا نه، ولی هیچ‌وقت دستگیر نشدم." 

در حالی که تلاش این مرد از لحاظ علمی پرسش برانگیز است، ترس او کاملاً قابل درک است. 

به گزارش بهارنیوز بروس می‌گوید: داشتن گوشی‌های موبایل غیرقانونی اتهام بزرگی است. حکومت تجهیزاتی را برای ردیابی کسانی که از آنها استفاده می‌کنند خریداری کرده است. اگر از آنها استفاده کنید، بهتر است در جایی پرجمعیت و برای مدت زمانی کوتاه، این کار را بکنید.

"کیم جونگ ایل در دوره رهبریش، صدها تانک را برای رژه به خیابان می‌آورد تا خود را یک "نابغه نظامی" معرفی کند. 

بسیاری از ناظران معتقدند که پسر او، کیم جونگ اون، باید بر خلاف او خود را دارای ذهنی تکنولوژیک نشان دهد و تکنولوژی روز را به زندگی مردم کشورش بیاورد.

ولی هر قدم در این راه، چیزی را به مردم کره شمالی می‌دهد که تا به حال نداشته‌اند: اطلاعات صادقانه، که می‌تواند در کشورهایی که به پنهان کاری عادت دارند، تأثیری تکان دهنده داشته باشد.



:: برچسب‌ها: کره‌شمالی ,
تاریخ :
بازدید : 177
نویسنده : Ehsan Rostami

 کمپانی چینی Huawei بزرگ‌ترین کمپانی تولید قطعات ارتباطی در جهان، هفته گذشته گوشی Ascent W1 را در نمایشگاه CES معرفی کرد و ممکن است تا یک ماه دیگر هم نسل دوم از این گوشی را عرضه نماید.

کاربرانی که لومیا 920 نوکیا را به خاطر قطر نسبتاً زیادش نمی‌پسندند، می‌توانند امیدوار باشند این خبر صحت داشته باشد: شایعه شده که کمپانی چینی و بسیار مشهور Huawei برنامه دارد تا ماه آینده یک گوشی ویندوز فونی بسیار نازک را معرفی کند.

سایت cnBeta.com خبر داده که به گفته منابع بی‌نام، کمپانی Huawei گوشی Ascent W2 را معرفی خواهد کرد که فقط 7/7 میلی‌متر قطر دارد. گزارش‌ها حاکی از این است که «ریچارد یو» رئیس بخش گوشی‌های همراه کمپانی در اکانت Sina Weibo (وبسایت چینی) خود اعلام کرده که این گوشی در نمایشگاه تجاری «کنگره جهانی گوشی‌های همراه» در اواخر فوریه (اوایل اسفند) در بارسلونا رسماً معرفی خواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ کمپانی Huawei ممکن است بخواهد با معرفی یک گوشی غول‌پیکر دیگر با سیستم‌عامل ویندوز فون 8، رقیبی جدی را راهی مبارزه با سری گالکسی نوت سامسونگ کند.

در گزارش ذکر شده همچنین آمده که گوشی Ascent W2 دارای صفحه‌ای 4/5 اینچی، پردازنده‌ای دو هسته‌ای، 1 گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای داخلی و دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

Huawei بالأخره گوشی Ascent W1 را هفته گذشته در نمایشگاه CES 2013 معرفی کرد و شایعه شده که این کمپانی دارد روی یک گوشی بسیار بزرگ 6 اینچی نیز بر اساس ویندوز فون 8 کار می‌کند؛ گوشی‌ای که می‌تواند رقیب سری محصولات گالکسی نوت سامسونگ شود. احتمالاً تا حدود شش هفته آینده و در طول کنگره جهانی گوشی‌های همراه خبرهای بسیار بیش‌تری درباره برنامه‌های آینده کمپانی Huawei خواهیم شنید.



:: برچسب‌ها: گوشی ویندوز فون ,
تاریخ :
بازدید : 144
نویسنده : Ehsan Rostami

 چندین ماه پس از انتشار شایعات و اخبار از معرفی قریب‌الوقوع نسل بعد از دو کنسول محبوب ایکس‌باکس و پلی‌استیشن، اکنون این احتمال وجود دارد که بازی‌خورها چند ماه زودتر بتوانند لذت بازی با آخرین نسل از این کنسول‌ها را تجربه کنند.

چندین ماه است همه در دنیای بازی‌های ویدیویی به توافق رسیده‌اند که سونی و مایکروسافت برای معرفی رسمی نسل بعدی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360، تا زمان برگزاری نمایشگاه E3 در ژوئن 2013 صبر خواهند کرد. اما اکنون گزارش جدیدی ادعا کرده که این دو کمپانی ممکن است سنت‌های قدیمی خود را کنار بگذارند و چندین ماه زودتر از کنسول‌های خود رونمایی کنند.

سایت Videogamer.com گزارش داده که آخرین نسخه از مجله Game Informer به نقل از منابع بی‌نام ادعا کرده سونی و مایکروسافت هر دو در ماه مارس «کنفرانس‌های مطبوعاتی ویژه‌ای به سبک اپل» برگزار خواهند کرد تا برای اولین بار رسماً از نسل بعدی از کنسول‌های خود پرده‌برداری کنند. در این مقاله همچنین آمده که این مراسم‌ها در حوالی «کنفرانس سازندگان بازی» (GDC) امسال یعنی بین 25 تا 29 مارس در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهند شد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ معرفی نسل جدید ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در ماه مارس به معنای زیر پا گذاشتن سنت مایکروسافت و سونی در معرفی نسل‌های قبلی از این کنسول‌ها خواهد بود؛ اگرچه چنین چیزی در گذشته هم کم و بیش دیده شده است.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، یعنی مایکروسافت و سونی رویه خود را در معرفی نسل کنونی کنسول‌هایشان تغییر داده‌اند: مایکروسافت ایکس‌باکس 360 را چند روز قبل از نمایشگاه E3 سال 2005 و سونی هم پلی‌استیشن 3 را در طول این نمایشگاه عرضه کردند. نینتندو هم هر دو کنسول Wii و Wii U را در قالب فعالیت‌های مرتبط با نمایشگاه E3 معرفی کرد.

با این حال، خیلی هم بعید نیست که کنسولی اولین بار در کنفرانس GDC معرفی شود. یکی از مشهورترین مثال‌ها در این رابطه «بیل گیتس» بود که در سخنرانی خود در ماه مارس سال 2000 در کنفرانس GDC اعلام کرد مایکروسافت قرار است وارد دنیای کنسول‌های بازی شود؛ اگرچه طراحی نهایی نسل اول ایکس‌باکس تا قبل از نمایشگاه CES سال 2001 معرفی نشد.



:: برچسب‌ها: پلی‌استیشن 4 ,
تاریخ :
بازدید : 135
نویسنده : Ehsan Rostami

 اگرچه هنوز در ابتدای سال 2013 هستیم؛ اما می‌توان به یقین گفت که یکی از بزرگ‌ترین خبرهای امسال احتمالاً معرفی نسل جدید از کنسول‌های محبوب ایکس‌باکس و پلی‌استیشن خواهد بود.

با ورود به سال 2013، اکنون همه چشم‌ها متوجه اوایل ماه ژوئن (خرداد) است؛ زمانی که نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی‌های الکترونیک (E3) در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد و بسیاری معتقدند مایکروسافت و سونی هم احتمالاً نسل بعدی از کنسول‌های بازی خود را معرفی خواهند کرد.

اندکی قبل از انتهای سال 2012، نسخه یکی مانده به آخر از مجله دنیای ایکس‌باکس مقاله‌ای را چاپ و در آن ادعا کرد از جزئیات فنی نسل بعدی این کنسول اطلاع پیدا کرده است. امروز «کالین سباستین» تحلیل‌گر مؤسسه تحقیقاتی Baird Equity Research در گزارشی به سرمایه‌گذاران خبر داد که قیمت ایکس‌باکس جدید و همچنین نسل بعدی از کنسول پلی‌استیشن چیزی بین 350 تا 400 دلار خواهد بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ شاید برای معرفی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن جدید لازم باشد تا سه ماهه آخر سال 2013 هم صبر کنیم؛ هرچند امیدواریم این‌گونه نشود!

سایت Gameindustry International گزارش داده که «سباستین» این قیمت‌ها را بر اساس گفتگو با «تعدادی از کمپانی‌های دخیل در ساخت و توزیع بازی‌های ویدیویی» در نمایشگاه CES 2013 تخمین زده است. وی همچنین می‌افزاید که ایکس‌باکس جدید احتمالاً در ماه نوامبر (آبان) و پلی‌استیشن در ماه اکتبر (مهر) معرفی خواهند شد؛ البته «شاید پلی‌استیشن 4 سونی با برخی مسائل اولیه در زمینه ساخت مواجه شود.»

«سباستین» معتقد است کنسول‌های جدید بیش‌تر با قطعات رایانه‌ای موجود در بازار هماهنگ هستند. وی می‌گوید: «این نوع طراحی به مایکروسافت اجازه می‌دهد ایکس‌باکس را بیش‌تر با ویندوز 8 و دستگاه‌های دارای ویندوز موبایل سازگار کند.» مقاله مجله دنیای ایکس‌باکس هم ادعا کرده که ایکس‌باکس از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای، 8 گیگابایت رم و نسخه دوم از فناوری شناسایی حرکت «کینکت» این کمپانی بهره خواهد برد.



:: برچسب‌ها: خبرهای جدید ,
تاریخ :
بازدید : 174
نویسنده : Ehsan Rostami

 لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن

*

بوق نزن ژیان میخورمت

*

بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد و گفت من بی سوادم

*

پشت یه ژیان هم نوشته بود

جد زانتیا

*

قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر

*

شتاب مکن، مقصد خاک است

*

رادیاتور عشق من ازبهر تو، آمد به جوش

گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم

*

تو هم قشنگی

*

کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت

*

سر پایینی برنده

سر بالایی شرمنده

*

داداش مرگ من یواش

*

کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت

*

تند رفتن که نشد مردی

چشم انتظارم که برگردی

*

یا اقدس

یا هیچکس

*

زندگی نگه دار پیاده میشم

آیی بی وفا کجا میری

اونطرفی که ورود ممنوعه



:: برچسب‌ها: اصطلاحات پشت وانتی , وانت , پشت ,

به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه سایت زیبایی داشته باشیم


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Boy @ Girl و آدرس ehsanerk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 10128
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:

کد متحرک کردن عنوان وب

تعبیر خواب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

تبلیغات پیامکی

RSS

Powered By
loxblog.Com