خبرهای جدید از قیمت و مشخصات نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 137
نویسنده : Ehsan Rostami

 اگرچه هنوز در ابتدای سال 2013 هستیم؛ اما می‌توان به یقین گفت که یکی از بزرگ‌ترین خبرهای امسال احتمالاً معرفی نسل جدید از کنسول‌های محبوب ایکس‌باکس و پلی‌استیشن خواهد بود.

با ورود به سال 2013، اکنون همه چشم‌ها متوجه اوایل ماه ژوئن (خرداد) است؛ زمانی که نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی‌های الکترونیک (E3) در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد و بسیاری معتقدند مایکروسافت و سونی هم احتمالاً نسل بعدی از کنسول‌های بازی خود را معرفی خواهند کرد.

اندکی قبل از انتهای سال 2012، نسخه یکی مانده به آخر از مجله دنیای ایکس‌باکس مقاله‌ای را چاپ و در آن ادعا کرد از جزئیات فنی نسل بعدی این کنسول اطلاع پیدا کرده است. امروز «کالین سباستین» تحلیل‌گر مؤسسه تحقیقاتی Baird Equity Research در گزارشی به سرمایه‌گذاران خبر داد که قیمت ایکس‌باکس جدید و همچنین نسل بعدی از کنسول پلی‌استیشن چیزی بین 350 تا 400 دلار خواهد بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ شاید برای معرفی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن جدید لازم باشد تا سه ماهه آخر سال 2013 هم صبر کنیم؛ هرچند امیدواریم این‌گونه نشود!

سایت Gameindustry International گزارش داده که «سباستین» این قیمت‌ها را بر اساس گفتگو با «تعدادی از کمپانی‌های دخیل در ساخت و توزیع بازی‌های ویدیویی» در نمایشگاه CES 2013 تخمین زده است. وی همچنین می‌افزاید که ایکس‌باکس جدید احتمالاً در ماه نوامبر (آبان) و پلی‌استیشن در ماه اکتبر (مهر) معرفی خواهند شد؛ البته «شاید پلی‌استیشن 4 سونی با برخی مسائل اولیه در زمینه ساخت مواجه شود.»

«سباستین» معتقد است کنسول‌های جدید بیش‌تر با قطعات رایانه‌ای موجود در بازار هماهنگ هستند. وی می‌گوید: «این نوع طراحی به مایکروسافت اجازه می‌دهد ایکس‌باکس را بیش‌تر با ویندوز 8 و دستگاه‌های دارای ویندوز موبایل سازگار کند.» مقاله مجله دنیای ایکس‌باکس هم ادعا کرده که ایکس‌باکس از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای، 8 گیگابایت رم و نسخه دوم از فناوری شناسایی حرکت «کینکت» این کمپانی بهره خواهد برد.





:: برچسب‌ها: خبرهای جدید ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

چگونه سایت زیبایی داشته باشیم


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Boy @ Girl و آدرس ehsanerk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 10228
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:

کد متحرک کردن عنوان وب

تعبیر خواب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

تبلیغات پیامکی

RSS

Powered By
loxblog.Com